8 keisti "product placement" pavyzdžiai

2012-08-13
|

„Product placement“ tai paslėptas produkto eksponavimas, jį įpynant į laidos audinį taip, kad žiūrovas nevisada suvokia, kad jam kažkas reklamuojama. Teisingumo dėlei, reikia pasakyti, kad tokį produkto eksponavimą filmo kūrėjai nevisada naudoja, siekdami pasipelnyti, o tiesiog tam, kad filme sukurtų tikrumo atmosferą, apsupus išgalvotus veikėjus žiūrovams gerai pažįstamais prekiniais ženklais.


1. Supermenas
Už tai, kad finalinėje scenoje pasirodytų sunkvežimis su Marlboro logotipų, kompanija filmo kūrėjams sumokėjo 25 000 JAV dolerių. Žinoma, tai, kad vaikų didvyris įsirėžė į cigarečių kompanijos pakištą sukvežimį, nepraslydo pro susirūpinusių tėvų akis, dėl to šis epizodas susilaukė daug kritikos.

2. Pakelėje
Ne visada už reklamą kine prodiuseriai gauna pinigų. Pavyzdžiui, Paulo Giamatti personažas išpopuliarino vyną Pinot Noir (jo pardavimai pakilo 16%) visiškai veltui.


3. Code Geass
Šį Japonišką animacinį filmuką finansavo picerijų tinklas Pizza Hut, todėl jų prekinis ženklas pasirodydavo ekrane tai šen tai ten. Pagrindinė veikėja C.C. dažnai užsisakydavo picą būtent iš Pizza Hut, taip pat ji nešiojasi Pizza Hut pliušinį zaislą.

4. Kovos klubas
Tikriausias nieko nenustebins tai, kad pagrindiniais šio filmo rėmėjais buvo IKEA, Starbucks ir eilė kitų garsių prekinių ženklų. Tačiau Davidas Fincheris išsisuko iš šios nemalonios situacijos (juk filmas, iš esmės, turėjo būti antiglobalistinis ir antikorporacinis): IKEA daiktus jis susprogdino, nuniokojo Apple parduotuvę ir sudaužė Volkswagen.


5. Džeris Magvairas
Šio filmo kūrėjai, kaip ir Kovos Klubo, susipyko su savo remėjais Reebok, ir ši abipusė drama išsiliejo į kelių milijonų dolerių vertės ieškinį Tristar Pictures studijai už tai, kad ši pavaizdavo Reebok, kaip gaują komersantų, nepripažįstančių tikrojo pagrindinio veikėjo talento.


6. "American Idol"
Tai tokia "Lietuvos talentų" amerikietiška versija, kuri tapo stulbinančiai populiari Amerikoje, todėl nenuostabu, kad visi prekiniai ženklai sapnuose regi, kaip savo kompanijos logotipą įgrūs į kadrą. Vieni iš pagrindinių laidos favoritų - drabužių prekinis ženklas Old Navy, iTunes, Coca-Cola.


7. Napoleonas Dinamitas
Šiame filme įvyko tai, kas vadinama atvirkštiniu "product-placement'u": neegzistuojanti, filme išpopuliarinta prekė greitai pradeda uždirbti didelius pinigus realybėje. Taip atsitiko su marškinėliais, ant kurių pargindinis veikėjas Napoleonas užrašo "Vote for Pedro" ("Balsuokite už Pedrą"), norėdamas palaikyti savo draugą kovoje už klasės prezidento postą. Labai greitai marškinėliai su užrašu "Vote for Pedro" tapo vienais populiariausių internetinėse parduotuvėse.


8. Nublokštasis
Tikriausiai, daugiausia "product placement" pavyzdžių turintis filmas, pradedant nuo to, kad pagrindinis jo veikėjas, kurį suvaidino Tomas Henksas, buvo FedEx darbuotojas. Nereikia pamiršti ir geriausio įsivaizduojamo veikėjo draugo - kamuolio Nelsono, kuris "visiškai atsitiktinai" buvo Wilson firmos.

1
17
Week LOLs
Kokį Kalėdų medį pasirinktumėte namams? Jūsų sprendimas atskleidžia, kas vyksta jūsų sieloje
Aplankom draugus
Month best
Facebook
lol.lt © 2024

Informacija: [email protected]

Privatumo politika

All Media Digital
logotipas